úterý 21. srpna 2012

Vítejte!


Na úvod něco málo o mně... Jmenuji se Jana, pocházím a bydlím v Liberci, v současné chvíli maminka na plný úvazek. Jsem duše tvořivá, a tak mým koníčkem a relaxací je šití, háčkování a trošku pletení.

Začalo to šitím, asi před 20 lety :-)... Nejprve šitými modely na panenky, následně něco málo na sebe a teď šiji hlavně pro radost. Různé taštičky, šitá zvířátka apod. Za mé šicí výsledky musím poděkovat především Bellet (www.bellet.cz), nejen za její polopatické návody, podle kterých by zvládla šít snad i moje maminka :-), ale především za otevření obzorů co se týče látek, výztuh atd. Bohužel většinu mých výtvorů nemám nafocených, ale polepším se a vše budu pilně fotit a vkládat ;-).

Další kapitolou je háčkování, především čepiček pro děti. Byla to spíš taková znouzecnost, když se narodil František. Nejen, že měl hlavu jak starosta a všechny nachystané čepičky mu byly malé, ale zjistila jsem, že na chlapečky se prostě hezké čepičky nedělají :-(... A tak jsem zavzpomínala na krátké dlouhé sloupky a dala se do práce. Snažím se dělat čepičky trošku jinak - pro chlapečky s látkovými aplikacemi, pro holčičky s látkovými květinami. Ale háčkované kytičky taky umím :-)...

No a pletení? K tomu zatím jen "přičuchávám" a stále se snažím uplést své první ponožky (a díky nedostatku času končím většinou v půlce nápletu), ale já se pochlapím a konečně nějaké dopletu!

Co se týče šitých a háčkovaných výrobků, něco málo nabízím na svém Fler obchůdku (www.fler.cz/shop/aragosta), ale raději než "do šuplíku" tvořím přímo na zakázku, na konkrétní přání, konkrétní velikost... Pokud se vám mé výrobky líbí, klidně pište na e-mail jana_vodhanelova(at)centrum.cz. S radostí vám také něco pěkného vytvořím!!!

Hezký den! 

Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat